ח"כ אזולאי הטיח בפעילי אמסלם: "מה הפלפולים האלה?"

מוטי הלפרין No Comments on ח"כ אזולאי הטיח בפעילי אמסלם: "מה הפלפולים האלה?"

בכנס שקיים אבי אמסלם, מועמד ש"ס באשדוד, הטיחו בו הפעילים מדוע כרוז המועצת לא נחתם, כאשר בתגובה תקף ח"כ ינון אזולאי: "מה זה הפלפולים האלה, לא כל דבר צריך להיות חתום"

אמסלם. צילום: פלאש 90
23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

סוער באשדוד: אחרי המכתב שפורסם מטעם מועצת חכמי התורה של ש"ס, על תמיכה במועמד אבי אמסלם לראשות העיר, התעורר ויכוח בקרב הפעילים במפלגה מאחר והמכתב פורסם ללא חתימות רבני חברי המועצה. הסיבה לכך שהמכתב פורסם ללא חתימות היא עקב כך שמועמדותו של אמסלם לא קיבלה את תמיכת כלל הרבנים, ל'חדשות קול חי' נודע הבוקר (שני) על הויכוח שהתרחש במהלך כנס הפעילים.

בכנס שקיים במוצאי השבת האחרונה אבי אמסלם, מועמד ש"ס באשדוד, הטיחו בו מספר פעילים מדוע כרוז המועצת לא נחתם על ידי הרבנים. מי שנכח בפגישה היה חבר הכנסת ינון אזולאי מש"ס, שמיהר להשיב לפעילים. "מה זה הפלפולים האלה, לא כל דבר צריך להיות חתום", השיב אזולאי לפעילים שהתקוממו. אמסלם עצמו הוסיף והבהיר לפעילים כי התמיכה שלו מצד מועצת חכמי התורה – היא כוללת ורחבה.

בנוסף, הסקרים האחרונים באשדוד מעלים נתון מפתיע לכשעצמו – כאשר אבי אמסלם מצליח לטפס מעל המועמד הנוסף לראשות העיר, ברק סרי שמתרסק מתחת ל-10%. כזכור, בתחילה סרי הציג את מועמדותו כאשר קיווה לקבל את תמיכתו של חברו הטוב ח"כ אריה דרעי, יו"ר ש"ס, אך אחרי שבאגודת ישראל הביעו תמיכה בראש העיר המכהן יחיאל לסרי – דרעי הודיע על הרצת אמסלם. באגודת ישראל ובקרב הרבנים הספרדים שתומכים בלסרי, מבהירים שהתמיכה בו איתנה עד הסוף על אף עליית אמסלם בסקרים.

בשיחה שקיים אמש אמסלם עם איתי גדסי ויענקלה פרידמן, בתוכנית 'עניין מקומי' בהגשתם, הבהיר כי "אנחנו רצים עד הסוף ויש לנו סיכויים גדולים בע"ה אם היהדות החרדית תתגבש". אמסלם הוסיף והבטיח: "אנחנו נשמר את הסטטוס קוו שנפרץ ברגל גסה וניתן את כל המענה האמיתי השוויוני לציבור". לדבריו: "45% מהילדים במערכת החינוך כאן חרדים. אנשים יודעים שיש לנו מילה. מה שהבטחנו עד היום קיימנו. הפערים עם לסרי עצומים".



0 תגובות